FANDOM

Plakat.jpg
"Garage Kids" czyli "Garażowe Dzieciaki", tytuł oryginalnie zaplanowany dla serii znanej jako "Code Lyoko" (po polsku: "Kod Lyoko"). Twórcy postanowili zmienić nazwę, a ten pomysł został zamieniony na pięciominutowy odcinek pilotażowy. Przedstawiona w 97 odcinkach (na razie) historia miała swój początek wcześniej, jednak w "Garage Kids", paczka przyjaciół Yumi, Ulrich i Jeremy poznają Odda. Zmagają się z przeciwnikiem w wirtualnym świecie zwanym Xanadu.

Historia rozgrywa się takEdytuj

Dwunastoletni chłopiec o imieniu Odd, przybywa pewnego dnia do szkoły z internatem. Szybko poznaje przyjaciół obdarowanych nadzwyczajnymi zdolnościami. Yumi posługującą się telekinezą, Ulricha, który potrafi biegać z nadzwyczajną prędkością i Jeremy'ego, który mimo braku jakichkolwiek zdolności uzupełnia grupę swoją inteligencją. Paczka, spenetrowała fabrykę Renault w Boulogne-Billancourt i odkryła laboratorium zaprojektowane przez tego, którego my znamy jako Franza Hoppera, zmaga się z X.A.N.Ą. w wirtualnym świecie, zaprojektowanym w 3D, zwanym Xanadu.

Garage Kids po angielsku04:58

Garage Kids

Garage Kids po angielsku

Więcej z Fandomu

Losowa wiki