FANDOM

Jeremiesavantgauche

"To zaczynam. KOD: ZIEMIA..."

- Kod Ziemia

Kod Ziemia- znany jako Klucz do Materializacji lub Program do Materializacji.

Wygląd i funkcje

Materialization

W oknie programu znajduje się widok na model awatara Aelity. Podczas uruchamiania programu tekstury zaczynają się nakładać na model i jeśli wszystko się zgadza, podgląd znika i pojawia się "+". Jeśli jest błąd w programie tekstury zaczynają się rozmywać i znikać, podgląd znika i pojawia się "-" - ten widok Jeremy widział za każdym razem w pierwszym sezonie kiedy testował kod.

Historia

Jeremy pracował nad tym programem cały pierwszy sezon (czyli jakiś rok i kilka miesięcy). Programowanie rozpoczął w odcinku Fałszywy Obraz.

Okrutny Dylemat

Po nie kolejnej udanej próbie uruchomienia programu Jeremy zrobił sobie przerwę, gdzie później do pokoju wszedł Odd i rozsypał cukierki na klawiaturę co spowodowało zmodyfikowanie programu i naprawienie go. Niestety szansa zmaterializowania Aelity gdyż ta ustąpiła Yumi która wcześniej wpadła do Cyfrowego Morza.

Materialisation error

O Włos

Jeremy podszedł do problemu z innej strony. Postanowił zmaterializować tylko włos Aelity bo ma prostą anatomiczną strukrurę i zwaiera pełny kod genetyczny Aelity. Podczas procesu chłopak wcisnął coś przez przypadek i zepsuł program który uszkodził program łączący Aelitę z wieżami. Wpisując Kod Lyoko Aelita została sformatowana.

Kod Ziemia

Program został ukończony i gotowy do działania bez żadnych odchyleń. Kod był używany jeszcze wiele razy w drugim sezonie, lecz po odzyskaniu pamięci Aelity stał się bezużyteczny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki