FANDOM

Mapa Wirtualna służy do wyświetlania położenia wojowników, potworów i wież w Lyoko.

Wygląd

Mapa wykorzystuje grafikę trójwymiarową. Ukazuje teren jako trójwymiarowe siatki zielonego koloru. Wojownicy są wyświetlani jako zielone strzałki (Aelita jako żółta), przeciwnicy jako czerwone "wyłączniki".

Mapawirtualna3

Mapa wyświetlająca Yumi, Odda i rój Szerszeni

Od każdej strzałki wychodzi linia z ramką. W pierwszym sezonie ramki pokazywały symbol Lyoko i liczbę Punktów Życia. Po zmianie w designu w drugim sezonie ramki wojowników wyświetlają szyfr a przeciwników pokazują setki zmieniających się, przypadkowych symboli. Modele aktywowanych wież są koloru czerwonego.

IFSCL

Desert

Mapa Wirtualna występuje też w grze IFSCL. Wyglądem jest zbliżona do tej z sezonów 2-4. Można nią dowolnie operować zmieniając położenie kamery bądź powiększania lub pomniejszania widoku. Każdy wojownik i potwór ma na niej własny symbol. Wyświetlone modele nieaktywnych wież są koloru niebieskiego, aktywowane przez XANĘ- czerwone, aktywowane przez Jeremiego (gracza)- zielone, aktywowane przez Hoppera- białe.

Code Lyoko: Get Ready to Virtualize

Vmap

W grze wydanej na Nintendo DS mapa wyświetlana jest na dolnym, dotykowym ekranie. Jest w formie płaskiej niebieskiej siatki. Gracz na mapie jest wyświetlany jako zielona strzałka a przeciwnicy jako czerwone "kapsuły". Na mapie są również zaznaczone aktywowane przez nas checkpointy jako kółka. W prawym górnym rogu pokazuje się symbol XANY który spełnia rolę kompasu- wskazuje nam kierunek wyznaczonego w grze celu: wieży czy transportera.

Code Lyoko: Fall of XANA

Vmap2

W drugiej wydanej grze Kod Lyoko na DS, Wirtualna Mapa w żaden sposób nie wygląda jak te powyżej. Jest w formie pomniejszonych sektorów z zaznaczonymi miejscami do Wirtualizacji. Jest używana tylko do wyboru poziomu a nie do orientacji w terenie.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki