FANDOM

Ulrich dowiaduje się, że ojciec Yumi stracił dotychczasową pracę, w związku z czym rodzina Ishiyama może wrócić do Japonii. Chłopak próbuje napisać list do prezydenta z prośbą o pomoc w tej sytuacji; jednocześnie słyszy w radiu zwycięskie numery w loterii. Ulrich idzie do fabryki i tam uruchamia mechanizm powrotu do przeszłości. Wypełnia kupon właściwymi numerami i ofiarowuje go rodzicom Yumi, prosząc o zachowanie tajemnicy. Państwo Ishiyama, podnieceni wygraną, zdradzają córce, skąd mają kupon. Yumi informuje o tym resztę grupy; Jeremie wyklucza Ulricha z ich grona. Przed jedną z lekcji Xana opanowuje Nicolasa. Na lekcji Jeremie odkrywa, że jedna z wież została aktywowana. Grupa udaje się do Lyoko. Kiedy wszyscy są w Lyoko, Nicolas pozbawia Jeremiego przytomności i sprawia, że rany zadawane przez potwory Xany bolą jak prawdziwe. Jednocześnie Ulrich, dzięki informacji Herve'a, dowiaduje się o opętaniu Nicolasa. Idzie do fabryki i pomaga Aelicie w dezaktywowaniu wieży. Nicolas trafia do pielęgniarki; Yumi informuje grupę, że jej ojciec dostał nową pracę, a Ulrich- że przekazał pieniądze (państwo Ishiyama odmówili ich przyjęcia) na rzecz organizacji pomocy Afryce. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki