FANDOM

Po kolejnej ukończonej w Lyoko misji Jeremie planuje aktywować powrót do przeszłości. Grupa jest zdziwiona, ponieważ Xana nie dokonał na Ziemi żadnych zniszczeń, a podróży w czasie miano używać tylko w ostateczności. Jeremie nie tłumaczy motywów swojego postępowania i cofa czas. Na lekcji matematyki chłopak wychodzi z klasy, tłumacząc się koniecznością pójścia do pielęgniarki. Nie pojawia się na żadnej z późniejszych lekcji ani na obiedzie, co niepokoi grupę. Aelita odwiedza Jeremiego w jego pokoju; chłopak tłumaczy się nawałem pracy. Rozmowę przerywa odkrycie aktywowanej wieży: Jeremie wzywa przebywającą na stołówce resztę grupy do fabryki, ale wyjście uniemożliwia im opętana przez Xanę kucharka. Yumi udaje się przedostać do fabryki, gdzie wraz z Aelitą zostaje przeniesiona do Lyoko. Dziewczynie udaje się w porę dezaktywować wieżę; Jeremie po raz kolejny cofa czas. Nie mogąc się go doczekać, grupa idzie do pokoju chłopaka, gdzie zastają go nieprzytomnego. Zanoszą go do pielęgniarki: Aelita idzie z Oddem do fabryki, by sprawdzić superkomputer, a Yumi i Ulrich przeszukują pokój i komputer Jeremiego. Tam znajdują zaszyfrowany plik; dzięki pomocy Aelity udaje im się go odczytać- to wideodziennik Jeremiego, z którego wynika, że dzięki dziennikowi Hoppera i danym z sektora piątego dowiedział się, że powrót do przeszłości (i specjalny hełm) może zwiększyć jego inteligencję, potrzebną do badań nad wirusem Aelity. Aelita, Odd i Ulrich udają się do fabryki, a Yumi podążą za porwanym przez Xanę ambulansem, którym Jeremie miał być przewieziony do szpitala. Udaje jej się dostać do środka, ale ambulans, mimo wysiłków Jeremiego i Yumi, ląduje w rzece. Od utonięcia ratuje ich dezaktywowana przez Aelitę wieża i kolejny powrót do przeszłości. Jeremie na oczach grupy niszczy hełm. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki