FANDOM

Do szkoły przyjeżdża sławny dziennikarz, Thomas Vincent, chcąc nakręcić dokument o żałosnym stanie dzisiejszych szkół. Jego aroganckie zachowanie względem wszystkich stopniowo obniża jego zalety w oczach osób, które widziały w nim kogoś wyjątkowego. Jeremie odkrywa aktywowaną wieżę i wysyła całą grupę do Lyoko. W pewnym momencie wieża sama się dezaktywuje; podejrzewając podstęp Xany, Jeremie i Aelita zostają w fabryce- reszta grupy wraca do szkoły. Xana aktywuje kolejną wieżę; na Ziemi jego atak objawia się śniegiem padającym na Kadic. Przybierający na sile mróz uniemożliwia Ulrichowi, Yumi i Oddowi dotarcie do fabryki, jednak świadomi tego, że tylko dezaktywowanie wieży może przynieść wymierne skutki, decydują się na wyjście. Pod wpływem mrozu jedno z drzew pęka i przygniata Yumi; Ulrich zostaje, próbując oswobodzić dziewczynę, a Odd podąża do fabryki. Przybywa do Lyoko w samą porę, by pomóc walczącej ze scyfozoą Aelicie. Po dezaktywowaniu wieży Jeremie, na prośbę Odda, aktywuje powrót do przeszłości, by ratować umierającą Yumi. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki