FANDOM

W szkole odbywają się wybory do samorządów klasowych: Odd, Jeremie i Herve na lekcji historii prezentują swoje programy. W tym czasie Yumi jedzie ze swoją klasą, Jimem i panią Hertz do parku, by tam badać wpływ zanieczyszczeń na środowisko naturalne. W pewnym momencie Xana przejmuje kontrolę nad wszystkimi osobami w autobusie, które usiłują schwytać Yumi. Dziewczyna dzwoni do Jeremiego, przerywając mu zarazem jego wystąpienie. Chłopak zbiera grupę na dziedzińcu szkolnym i odkrywa aktywowaną wieżę w sektorze leśnym; każe Ulrichowi udać się do lasu, by pomóc Yumi, a sam, wraz z Oddem i Aelitą, idzie do fabryki. Ich rozmowę podsłuchuje odbywający w jednej z klas szlaban William. Postanawia śledzić Ulricha i pomóc Yumi. Aelita zostaje zaatakowana przez scyfozoę, co pozwala Xanie przejąć kontrolę nad jej poczynaniami. Dziewczyna wchodzi do jednej z nieaktywnych wież i zamiast słów CODE:LYOKO wpisuje CODE:XANA. Powoduje to zniknięcie całego sektora leśnego - a więc i aktywowanej przez Xanę wieży, co ratuje życie Ulrichowi i Yumi. Jeremie w porę dematerializuje Aelitę i Odda. Ulrich przenosi nieprzytomnego Williama z powrotem do klasy, przez co chłopak sądzi, że wszystko, co przeżył, było tylko snem. Odd zostaje przewodniczącym samorządu swojej klasy. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki