FANDOM

Odd cierpi z powodu okropnego zapachu swoich stóp. Ponieważ może to zagrozić jego reputacji (zwłaszcza kontaktom z dziewczynami), udaje się do pielęgniarki, by pomogła mu rozwiązać jego problem. Aelita coraz częściej popada w zamyślenie, przypominając sobie pierwsze dni swojego pobytu w Lyoko. Pyta Jeremiego, czy sądzi, że jej ojciec może wciąż być żywy. Chłopak nie jest co do tego przekonany i każe dziewczynie zapomnieć o przeszłości. Rozzłoszczona Aelita biegnie do Pustelni, by tam się wypłakać. Odd wybiera się na jej poszukiwania; dziewczyna namawia go na samodzielną wyprawę do Kartaginy, by poszukać tam informacji o Hopperze. Jeremie odkrywa aktywowaną wieżę; razem z Ulrichem i Yumi udaje się do fabryki i wysyła ich do Lyoko, licząc na późniejsze zjawienie się Aelity. Nieco później odkrywa obecność jej i Odda w Lyoko. Nakazuje im zająć się aktywną wieżę, ale chwilę potem odkrywa, że Xana znów atakuje serce Lyoko. Wobec tego przenosi Ulricha i Yumi do sektora piątego, by pomogli w odparciu ataku. Po ukończeniu misji Aelita zbiera dane o Franzu Hopperze. Jeremie odkrywa wśród nich fragment DNA, należący do Hoppera, wskazujący na to, że ojciec Aelity wciąż żyje gdzieś w Lyoko.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki