FANDOM

Pod koniec kolejnej misji w Lyoko uwagę grupy zwracają dziwne zdarzenia, utrudniające ich walkę z Xaną - "zawieszanie się" Odda, prześwitywanie postaci Yumi, rozmazywanie obrazu Ulricha i potworów Xany. Po powrocie na Ziemię Jeremie obiecuje zająć się tym problemem. Wieczorem odkrywa, że przyczyną dziwnych zdarzeń jest zły stan jednej z części superkomputera- popsuł ją człowiek opętany przez Xanę. Następnego dnia chłopak informuje grupę, że w ciągu trzech godzin może nastąpić całkowite zniszczenie superkomputera. Ponieważ Jim każe Jeremiemu posprzątać w pokoju, to Aelita musi dokonać niezbędnych napraw. W międzyczasie Xana aktywuje wieżę. Aelita odkrywa to i wzywa Ulricha i Odda do fabryki. Yumi, przebywająca na wycieczce w parku, także zostaje o wszystkim powiadomiona. Odd i Ulrich zostają zaatakowani przez żywe korzenie. Uwolniony od towarzystwa Jima Jeremie również idzie do fabryki; po drodze uwalnia Ulricha, ale zanim może pomóc Oddowi, sam zostaje oplątany. Również Yumi zostaje zaatakowana przez korzenie, wobec czego tylko Ulrich i Aelita przenoszą się do Lyoko, by tam dezaktywować wieżę. Jeremie i Odd wyplątują się z pułapki i ruszają na pomoc Aelicie i Ulrichowi. Odd przenosi się do Lyoko, a Jeremie usiłuje uratować superkomputer od zagłady, restartując go. Nie może jednak zrobić tego bez dezaktywacji wieży, a jednocześnie bohaterowie w Lyoko nie są w stanie unieszkodliwić wieży przez uszkodzenia w superkomputerze. Wobec tego Aelita decyduje się na celowe zniszczenie sektora polarnego. Umożliwia to Jeremiemu restart systemu i uratowanie pozostałej części Lyoko. Zniknięcie aktywowanej wieży uwalnia także Yumi od grożących jej korzeni. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki