FANDOM

Jeremie oznajmia Ulrichowi, że ukończył pracę nad programem, dzięki któremu prawdziwy William będzie mógł wrócić na Ziemię. Dyrektor szkoły ogłasza, że został przygotowany pokój, gdzie uczniowie mieszkający w internacie będą mogli spędzać czas wolny, m.in. grając w ping-ponga i oglądając telewizję. Mieszkańcy usiłują znaleźć osobę, która będzie odpowiedzialna za porządek w sali; w głosowaniu wybierają Williama. Jeremie obawia się, że po pewnym czasie uczniowie mogą odkryć prawdziwą naturę klona; razem z Aelitą udaje się do fabryki, by przygotować wieżę, dzięki której William mógłby wrócić na Ziemię. W czasie uruchomienia programu pojawia się błąd; Aelita decyduje się iść do Lyoko i uruchomić program ręcznie. Na miejscu odkrywa, że nie może wejść do wieży. W tym czasie Xana przejmuje kontrolę nad klonem Williama; Odd i Yumi udają się do fabryki, a Ulrich zostaje, by odwrócić uwagę klona i bronić Sissi przed jego atakami. W Lyoko William podstępem ogłusza Aelitę, chcąc wrzucić ją do cyfrowego morza. Dzięki pomocy Odda i Yumi Aelicie udaje się dezaktywować wieżę, co ratuje Ulricha i Sissi od śmierci z rąk klona. Jeremie aktywuje powrót do przeszłości; po podróży w czasie grupa przekonuje mieszkańców internatu do wyboru Sissi jako osoby sprawującej pieczę nad salą rekreacji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki