FANDOM

Wieczorem Jeremie i Aelita kończą prace nad "łodzią podwodną", która umożliwi grupie poznanie tajemnic cyfrowego morza. Jedyną rzeczą, jaką muszą jeszcze zrobić, jest odpalenie specjalnego programu dokładnie o 16:00 następnego dnia. Po nocnym powrocie do internatu Aelita zostaje z Jeremiem w jego pokoju, gdzie nakrywa ją Jim. Następnego dnia Jeremie i Aelita trafiają do dyrektora, który karze ich popołudniowym szlabanem w bibliotece. W trakcie jego odbywania chłopak odkrywa, że Xana usiłuje zniszczyć łódź podwodną. Aelita usiłuje powiadomić resztę grupy, ale Jim konfiskuje komórkę zarówno jej, jak i Jeremiego. Chłopak usiłuje wobec tego przekazać informacje alfabetem Morse'a znajdującej się za oknem biblioteki Yumi. Dziewczyna odczytuje wiadomość SOS FACTORY i, wraz z Ulrichem i Oddem, udaje się do fabryki. W tym czasie Aelita odwraca uwagę Jima, co pozwala Jeremiemu na wysłanie wskazówek Yumi: dziewczyna ma wysłać chłopców do sektora piątego, gdzie znajduje się łódź. Bibliotekę odwiedza dyrektor, który konfiskuje laptopa Jeremiego. Ulrich nakłania Yumi do sprowadzenia Jeremiego i Aelity, ponieważ sytuacja staje się krytyczna. Dziewczyna dzwoni do swojego brata i prosi go o przyniesienie do biblioteki Kiwiego. Pies wywabia Jima, dzięki czemu Aelita i Jeremie mogą bezkarnie uciec. Pojawiają się w fabryce, dzięki czemu Yumi może przenieść się do sektora piątego i pomóc w walce z Williamem. Po powrocie grupy na Ziemię Jeremie zbiera wszystkich w Pustelni, by ostatecznie zdecydować, jak nazwać łódź podwodną. Aelita przeszukuje biblioteczkę ojca i w książce z mitologią nordycką znajduje rycinę, przedstawiającą Skidbladnir- cudowny statek boga Frejra. Nazwa przypada wszystkim do gustu- jedynie Odd decyduje się skrócić ją do Skid. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki