FANDOM

Hiroki prosi Ulricha o chwilę rozmowy: chce, by chłopak pomógł mu w poderwaniu Milly. Jeremie powiadamia grupę, że przez całą noc pracował nad programem, który może pomóc przenieść prawdziwego Williama na Ziemię. Planuje w tym celu wyprawę w głąb cyfrowego morza. Hiroki wykrada z plecaka Yumi jej pamiętnik, ale gubi go w czasie ucieczki przed siostrą. Ulrich podnosi dziennik i zapoznaje się z jego zawartością. Chce oddać go właścicielce, ale nie znajduje okazji. Jeremie przenosi członków grupy do sektora piątego, którzy zajmują miejsca w łodzi podwodnej. W czasie rejsu Skidbladnir zostaje zaatakowany przez stwory Xany. W pewnym momencie ministatek, który płynęła Yumi, znika z ekranów pokładowych. Jeremie stwierdza, że sonar łodzi podwodnej został uszkodzony; zmusza to grupę do powrotu na Ziemię. W tym czasie Yumi samotnie walczy z węgorzopodonymi mieszkańcami cyfrowego morza. Jeremiemu udaje się ustalić położenie ministatku Yumi, ale ponieważ sonar wciąż nie jest naprawiony, wyprawa jest ryzykowna. Jednak Aelita, Odd i Ulrich nie wahają się nawet przez chwilę i ruszają na pomoc. Na miejscu okazuje się, że muszą walczyć nie tylko z potworami Xany, ale i Williamem. Misja kończy się sukcesem i wszyscy członkowie grupy wracają na Ziemię. Ulrich przekazuje Hirokiemu pamiętnik Yumi, co przywraca zgodę między rodzeństwem. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki