FANDOM

Ulrich zakłada się z Oddem, że ten ostatni przez 24 godziny nie będzie się chwalił. Jeremie informuje grupę, że dziś ponownie spróbują zniszczyć opanowany przez Xanę superkomputer. Ulrich i Yumi przenoszą się do laboratorium, a Odd i Aelita zostają na straży Skida. Wkrótce Ci ostatni muszą opuścić łódź podwodną, ponieważ Xana aktywował wieżę i wysłał do ataku swoje potwory i Williama. W międzyczasie Ulrich wyłącza zasilanie superkomputera, a Yumi walczy z mechanicznymi pająkami. Kiedy wydaje się, że misja została zakończona, superkomputer włącza się ponownie, a pająki atakują Yumi i Ulricha. Jeremie każe Aelicie dezaktywować wieżę, a Oddowi- walczyć z Williamem. Jednocześnie znajduje właściwą lokalizację generatora mocy, ale ponieważ Ulrich i Yumi zostali pokonani, tym zadaniem musi zająć się Odd. Po zniszczeniu generatora chłopak wraca do łodzi podwodnej i, pod nieobecność pokonanej Aelity, kieruje ją do portu w Kartaginie. Po powrocie na Ziemię Odd przyznaje, że jest chwalipiętą, ale teraz jest z tego dumny. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki