FANDOM

W szkole pojawia się korespondencyjna przyjaciółka Sissi z Islandii, Brynja. Wzbudza ona sympatię większości uczniów, w tym także Ulricha, Jeremiego i Odda. Ten ostatni zaczyna spotykać się z dziewczyną. Pozostali członkowie grupy dochodzą do wniosku, że chłopak, chcąc zaimponować przyjaciółce Sissi, może jej opowiedzieć o Lyoko. Ich obawy potwierdzają się- pewnego wieczoru Odd pokazuje Brynji laboratorium; dziewczyna testuje superkomputer, co wywołuje błąd w systemie. Rankiem Jeremiego budzi komunikat o aktywowanej wieży; chwilę potem monit znika. Zaniepokojony chłopak udaje się wraz z Aelitą do fabryki: tam odkrywa, kto majstrował przy komputerze. Pojawia się nowy komunikat o aktywowanej wieży; Aelita decyduje się iść do Lyoko, ale ląduje w niewłaściwym sektorze (to kolejny błąd wywołany nocną wizytą). Jeremie decyduje się wezwać na pomoc Ulricha, Yumi i Odda. Ten ostatni odmawia pójścia do fabryki i zabiera Brynję na basen. Jeremie przenosi Aelitę do sektora górskiego; dziewczyna zostaje zaatakowana przez Williama. Na pomoc rusza Ulrich i Yumi, ale trafiają do sektora pustynnego. Udaje im się przenieść we właściwe miejsce i powstrzymać Williama od zabicia Aelity. W tym czasie Odd, widząc, jak ochoczo Brynja przyjmuje hołdy zgromadzonych na pływalni chłopców, idzie do fabryki i przenosi się do Lyoko. Jego interwencja ratuje życie Aelicie (Ulrich i Yumi zostali pokonani przez Williama). Wkrótce potem Brynja opuszcza Kadic, dzięki czemu Jeremie nie musi uruchamiać powrotu do przeszłości. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki