FANDOM

W czasie nieobecności Ulricha Kiwi niszczy poduszkę w jego pokoju. Ulrich, Jeremie i Aelita przypominają Oddowi inne nieprzyjemne incydenty, związane z jego psem. Zmuszają chłopaka, by trzymał Kiwiego w fabryce. Przebywający w pokoju rekreacji Jeremie i Aelita odkrywają aktywowaną wieżę. Chłopak powiadamia o wszystkim pozostałych członków grupy. Ulrich i Yumi opuszczają odbywający się w szkole trening panchac-silat i natykają się na opanowanego przez Xanę Kiwiego-2 i jego kopie. Roboty uniemożliwiają opuszczenie sali także Jimowi, Hirokiemu, Johnny'emu, Milly, Tamiyi i Sissi. W związku z zaistniałą sytuacją tylko Aelita i Odd przenoszą się do Lyoko. Yumi wychodzi ze szkoły przez tajne przejście, a Ulrich zostaje, by odwrócić uwagę psów. W Lyoko pojawia się William, który usiłuje powstrzymać Aelitę od dezaktywowania wieży. Yumi udaje się przedostać do fabryki, ale klony Kiwiego-2 ranią ją; atakują także Jeremiego. Aelita przypadkowo zabija Odda i zostaje sam na sam z Williamem, który ogłusza dziewczynę i wrzuca ją do cyfrowego morza. Wkrótce potem okazuje się, że zginęła tylko stworzona przez Aelitę kopia. Dziewczyna wchodzi do wieży i dezaktywuje ją. Jeremie uruchamia powrót do przeszłości. Po podróży w czasie grupa stwierdza, że Kiwi (który, kiedy Jeremie był atakowany przez roboty, w odpowiedniej chwili "dodał" Oddowi laserowych strzał) nie jest taki okropny, jak sądzili.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki