FANDOM

Tytuł polski: "Koniec zdjęć"

Tytuł angielski: "End of take"

Tytuł francuski: "Clap de Fin"

Streszczenie: W szkole odbywa się pokaz filmu science-fiction znanego reżysera, Jamesa Finsona. Po zakończeniu projekcji Finson oznajmia, że jego kolejny film będzie kręcony w starej fabryce. Jeremy, Odd, Yumi i Ulrich zastanawiają się, jak odwieść reżysera od tego pomysłu. Ulrich udaje się z Finsonem do fabryki i daje mu do zrozumienia, że nie jest to dobre miejsce na kręcenie filmu. Reżyser nie zmienia zdania, ale w zamian proponuje Ulrichowi rolę w jego filmie. Początkowo dyrektor szkoły nie zgadza się na występ chłopaka, ale Sissi przekonuje go i także otrzymuje możliwość zagrania w produkcji Finsona. W nocy Ulrich wymyka się do superkomputera, by skontaktować się z Jeremy'm. Na tej czynności nakrywa go Sissi; w tym czasie X.A.N.A. przejmuje kontrolę nad makietą potwora, grającego główną rolę w filmie. Jeremy, Odd i Yumi udają się do fabryki; Yumi szuka Sissi i Ulricha, zaatakowanych przez potwora, a Odd udaje się do Lyoko. Po powrocie do przeszłości Ulrich ostatecznie odwodzi Finsona od pomysłu umieszczenia akcji filmu w fabryce.

Premiera w Polsce: 27.11.2005

Premiera w USA: 22.04.2004

Premiera we Francji: 22.10.2003

Więcej z Fandomu

Losowa wiki