FANDOM

Jeremie informuje grupę, że zmiana strategii Xany wymaga stworzenia lepszego systemu walki z nim, oraz że do uwolnienia Williama konieczne jest wykorzystanie (niezniszczonego w poprzednim odcinku) syberyjskiego superkomputera. W szkole pojawiają się państwo Dunbar- zachowanie syna (w rzeczywistości klona Williama) niepokoi ich; dowiadują się także o jego nieobecnościach (mających miejsce, zanim Jeremie stworzył klona). Jeremie wysyła Ulricha, Odda, Yumi i Aelitę do repliki Lyoko: Aelita i Odd zostają teleportowani na Syberię, a Yumi i Ulrich strzegą Skidbladnira. Odd i Aelita odkrywają armię robotów Xany (zasilanych mózgami, znalezionymi przez Odda i Yumi w poprzednim odcinku), które w pewnym momencie zaczynają ich atakować. W tym czasie Ulrich i Yumi próbują odperzeć atak Williama i kolosa, ale zostają zdewirtualizowani. Odd i Aelita zostają zabici przez roboty Xany, ale program ratujący Williama został uruchomiony i chłopak wraca na Ziemię. Pozbawiony załogi Skidbaldnir zostaje zniszczony przez kolosa. Jeremie wyłącza wieżę odpowiedzialną za istnienie klona Williama; "oryginał" spotyka się z rodzicami i rozprasza ich obawy co do swojego stanu. 

Więcej z Fandomu

Losowa wiki